Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 13 d’agost del 2019

L’ARRIBADA


Toulouse -Lautrec ( 1864-1901 )
" El petó "







L’ARRIBADA


La teva flaire d’home
amorosit,
me la duen les primeres
brises dormilegues
al caure el vespre.

Els teus remoreigs
me’ls murmuren
les ventades
que a les meves
vidrieres entreobertes
rellisquin fins
a detenir-se’n
arran del meu llit,
i, m’esparpillen
de carícies endolcides.

El teu cos entenebrit,
les llums silencioses
me’l fan palès,
i ara, en descloure
els ulls, els teus
braços com a canelobres
m’enlluernen d’espelmes
bigarrades.

Els teus llavis molsuts,
em fan sabedora
del naixement
d’un gran amor.



Adela Payá i Prats


                                                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada