Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 15 de juliol del 2017

SEGUIRÉ AMANT...





 SEGUIRÉ AMANT...!






No té importància,
ja no la té,
no és important que tu
no m’haguessis estimat,
com tampoc ho és
aquell fet estrany teu,
de voler-me avergonyir
al davant de tothom.


El què és important,
es que jo hi sóc viva,
que malgrat les teves
ofenses i humiliacions,
et vaig seguir estimant,
que encara què m’hagués
agradat que tu em
volguessis
jo seguia estimant-te.


El què és important és que
el meu cor sempre hi serà obert,
que puc sentir-ho tot,
que puc expressar els meus
sentiments,
que puc bressolar a l’amor
com s’arronsa a un nen
als braços;
que puc besar-ho,
i, acaronar-ho de mil
formes diferents.


El què és majestuós, és que jamai deixaré d’estimar, 
perquè estic
plena a vessar d’emotivitats,
que cap cosa magolada,
que cap esdeveniment endolat,
no em llevarà de dintre meu
tot el que embolcallo.


El què és magistral, és que tu vas
arribar a la meva vida per a
recordar-me'n que a desgrat dels
amors malgirbats, la meva ànima
en cap moment no se n’oblidarà
d’estimar de debò.


Vas aparèixer per a que em sentís
més viva del que ja ho sóc i,
per a fer-me remembrança
de que mai hi vaig perdre
la meva capacitat de les volences.



Per sempre seguiré amant...!






Adela Payá i Prats
             💗



                                
                        


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada