Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 31 de juliol del 2017

VESPRE MARINER...




ROBERT BARG
 ( 1981) " Castell De Sorra "




                               

VESPRE MARINER...!



Estesa a sobre de la sorra
jugo amb els raigs assolellats.

Un nen de porcellana
m’ha confós amb la seva mare,
i, corpresa, rebo un munt
d’abraçades.


El pare de la criatura,
s’aixeca de cop i,

com si no res
em diu què el nen troba
la seva mare a faltar,
què ara mateix, no hi és
amb ells.


Els miro de reüll i, el nin
hi ve amb un poalet,
la seva pala i, el seu rastell,
vol que li ensenyi a fer
castellets.


Cada vegada què en fem un,
em fa molts petons i, 

em sembla
tot tan estrany...!


Com sí els conegués 

de sempre...!


Hem passat el capvespre
dissenyant merlets, torratxes,
muralles, un portó que s’hi
continuava amb un pont
llevadís, i en dir-los que
me n’anava a nedar una

micona, amb les mans 
alçades em.deien adéu.


En sortir-me de l’aigua
ni rastre d’ells i, per a més
inri, el sorralenc n’era ben
pentinat, com sí ningú no
n'hagués fet a sobre d’ell,
cap construcció...


En preguntar als veïns
del costat, sí els havien vist,
les seves paraules

n’han segut ben categòriques,
responent-me:
que tota aquella tarda
l'havia passada ben a soles.


Tot, ho havia imaginat...?


Aleshores, hi va ser tan real
que hi puc descriure fil per randa, cada tret de cadascun dels rostres  dels meus dos visitants.




On se n’hauran ficat..?







Adela Payá i Prats
            👬




                               



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada