Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dijous, 4 d’octubre del 2018

LA CASA TROBADA...!



LA CASA TROBADA...!


Hi duc sabates d'escarabats,
d'eixes amb moltes cintes
de color negre.

Danso al meu aire, amb
vestidet de parotet
i, musell de xirimita xiuladissa.

Hi porto enganxades
unes ales de glassa
què em fan voletejar
per cadascuna de les
serralades del poble.

Piuladisses, des de la fullaraca
hi sonen com cordes de violí,
on un reguitzell d'aucells
em fan d'acompanyament

Hi duc llaçades per tot arreu,
en estiregassar-les
el meu cos és fa més lleuger
i, viatjo al bell mig dels núvols,
gronxant-me entre flls de
neulines.

Un món n'és contemplat al
dessobre dels arcs d'iris, on els
colors s'hi poden enllaçar
a les mans, i dibuixar-ne
llenços de firmaments irisats.

En esbrinar la casa enyorada,
tota encalcinada, i vorejada
d'arbres, descobreixo quin
és el lloc on sempre he
volgut estar-me'n;
escullo la branca adient i,
m'aposento confortablement
a sobre d'una d'elles,
on els meus ulls s'enlluernaran
per tostemps de tanta formosor.




Adela Payá i Prats
😍🌳🍀🍂🍁


Imatge: Cathy Horvath.
"Autumn Landscape"
acrylic on Canvas








  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada