Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 12 de juliol del 2020

NOTÍCIES..!






NOTÍCIES..!



Tots els dies
ens llancen un
munt de notícies
calamitoses.

Però avui només
t'imagino a tu,
al desconegut de
les dolces paraules.   

Cavalques núvols
encalcinats com
aigües submarines
capbusseges.

Consol de les
ànimes rompudes;
amb les teves
sonoritats
apaivagues els
clams dels qui
ploren en demesia. 
 
Home musical,
harmònic,
per on tu passes
s'escolten dolces
cançons,
les flors es reviscolen
i, els ocells entonen
noves melodies.

M'has promès què
vindràs embolcallat
de pàl.lida túnica;
al llindar de la casa,
un cossiol de flors
granes em perfumen
del bàlsam florit.

La teva veu, broll
de l'ànima,
talment que em farà
sentir els flocs
curulls de blanca neu,
acaronant- me
el meu rostre.

Aleshores, després
de tant de temps,
tornaré a percebre
com m'enllaço
novament
a un altre esperit;
com els atuells de
la buidor s'hi ompliran
fins a xarbotar.
 
No alenteixis el teu
pas, car un estel a
les nits, confon els
camins dels vianants, 
tampoc t'aturis en
contemplar la lluna,
et relatarà històries
distorsionades.   

Segueix l'enfilall què
tots dos alhora n'hem
teixit, no miris enrere
amb el perill de
convertir-te en pedra.

Un mussol et farà de
guia, ...doncs ja t'espero
amb el davantatal llevat
i, els braços ben oberts.
Els petons hi són a punt
de sortir-se'n del forn.

Als mitjans de
comunicació, una bona
nova: el meu estimat
ha arribat a casa,
després de tant de
temps extraviat entre
senderols canviants,
i, tresqueres giratòries.



   
  

 
Adela Payá i Prats
               👄




   

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada