Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 3 de febrer del 2018

LA DAMA BLANCA...





                          

LA DAMA
BLANCA...


Tresor que no véns…!

On t’has amagat…?

Vine amb mi, dóna’m la mà,
què hem d’albirar
a la dama guarnida de núvia.

N’és tan preciosa,
tan misteriosa i, perspicaç,
tota ella brunyida de blanc.

Ix, del teu amagatall,
si hi vaig a soles i, rellisco
no tindré qui em pugui
ajudar...!

Ja veig que encara
no hi ets...!

Aniré amb mi, com
sempre he fet,...!

Saps què....La Dama
me n’ha parlat i, m’ha
explicat què em deixarà un
dels seus vestits de glassa,
i, juntes hi anirem a
explorar els paisatges
perlats.

Al dit anular, un anell
de cristall me n’ha posat
i, a cau d’orella, m’ha
murmurat què en arribar
la primavera, tu,
t’atreviràs a sortir-te’n
de dintre del teu aixopluc.



I, em sento tan feliç...!





Adela Payá i Prats







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada