Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 7 de febrer del 2018

VELLESA...

PINTORA: ÀGUEDA CLIMENT PAYÁ ( 1980 )


                                

                            
VELLESA...


Parlàvem d’envellir
tots dos, alhora;
de que tanmateix gaudiríem
dels anys per a fer tot allò
que hi vam arraulir al
fons de les arquetes.

Però tu, estimat, potser
ho vas oblidar, o el teu
cervell s’hi va mudar per
un altre de ben anestesiat.

Amb un amor expandint-se
cada vegada més de pressa
per aquesta Terra, què a ningú
no li’n pertany,
i que ens arrecera
sens dubte, tu, amb el teu
cervell novell, hi vas decidir
partir...amb ales de querubí.

M’has deixat tota emplenada
dels teus aldarulls i, de les teves
paraules, d’un munt d’imatges
i, de records....Temps enrere
dialogàvem ensems quan
m’atrevia a cloure els ulls.

Va haver-hi una època en el
passat, en la qual només
desitjava dormir-me per tal
de trobar-me amb la teva
ànima.

A hores d’ara, ja no cal
aquests somnieigs, quan vull
conversar amb tu,
ja et pressenteixo arran meu i,
amb dolços mots
em murmures: Viu, viu....
Ja hi farem tots els viatges
que teníem previst de fer...!


Sí arribes a vella, et faré
companyia, ja saps que
puc estar-me’n amb els dos
amb un sol pensament teu.

Sempre hem estat engalzats
i, n’hauràs de perdonar-me
la meva malaltia, ....en tots
aquells dies, jo no hi era
el que hi sóc....

Ja t’ho explicaré...!
Ja us ho esclariré...!



Adela Payá i Prats




        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada