Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 1 de novembre del 2017

AL CEMENTIRI...

CEMENTIRI A ALCOI



                              

AL CEMENTIRI...

( 01/11/2017)


Hem parlat a través d’un cristall,
les flors embrutides te les he
bescanviades per uns pensaments
de teixit brodats.

Ja saps que no prego ni que recito
oracions, parlo com si tu estiguessis
al meu davant...a dretcient que
també sé que tu no ets a dintre
d’eixa capsa de fusta.

Tot és ben simbòlic...!

El dia és solellat, l’ànima la tinc
una mica encongida, l’enemic
segueix amb les seves traiduries.

No vull colpir-te’n amb les meves
històries, et duc a dintre del meu
cor....Els nens, fan la seva vida,
tenim dues nétes : La Mar, què
en té ja quinze anys i, la Júlia
que n’acaba de complir un any
i, cinc mesos.

M’hagués agradat que tots dos
plegats, haguéssim compartit
el fet de ser-ne avis.

Ho sento tant....!
Què haguessis marxat abans d’hora.

La vida sense tu n’ha estat ben
trista,....No van pensar amb nosaltres
quan te se’n van endur..

No te n’he rentat la làpida,
un altre jorn pujaré i, li’n treuré
lluïssor.

Ja sé que t’agrada fer jocs
de lluminàries a la casa.
Si us plau no ho facis més,
em passo els dies canviant
bombetes de llum...

Només has de trucar el timbre
de la porta i, ja parlem...!

T’espero, estimat...!




Adela Payá i Prats












                     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada