Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 7 de novembre del 2017

PERDUDA EN L’ESPAI...

CATIN WELZ-STEIN " Come Fly With Me "


                       

PERDUDA EN L’ESPAI...



Els Mags dels somnis,
aquesta nit m’han dut
en pijama i sabatilles
a les coves més enfonsades.

N’he tingut por en sotjar
el que no hagués volgut
pas clissar.

Uns ous ben gegantins
a recer uns dels altres,
lluïen de escorfes que
refulgien enmig de la foscor.
Bategaven de tan en tant,
com sí haguessin d’eclosionar
d’un moment a l’altre.


Vull marxar d’ací, no
m’agrada aquest lloc.

La sortida no la trobava
i, uns ulls esfilagarsats
m’escodrinyaven fixament,
ocultats entre les runes.

Lluminàries emblavides
suraven pels espais
desocupats,
i, en ser-hi enganxada
pels seus reflexos, n’he
recorregut tots els planetes
fins arribar-hi a la Terra.

En obrir els ulls a sobre
del meu llit romania,
però el meu cos hi estava
tot empastifat de llacor.

Aleshores, les veus dels
Mags com un mormolí
en murmuraven que n’havia
tingut un somni viscut.

Un somni viscut...?
Quina cosa estranya
vol dir-ne això...?

Ara marxen i, sento com
es riuen ....Demà potser
no m’adormiré, no sigui cas
què m’enduguin més enllà
d’aquest Univers...!

I, sí en descloure els ulls
m’hi trobo en un lloc
que desconec...!

Tremolo...!


Al lluny em xiuxiuegen que
m’estigui ben tranquil·la
què això mai no em passarà.


Els Mags dels somnis,
m’han deixat a la barana
de la finestra una rosa
i, un missatge on diu:

“ Dorm plàcidament,
demà hi serem en una ciutat
de cristall i, navegarem
a sobre d’esclofolles de nacre...”

Quin esglai...!




Adela Payá i Prats





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada