Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 1 de novembre del 2017

MATINADA SOLELLADA...




                       

MATINADA

SOLELLADA...


Acabo d’arribar 
de fer-ne un tomb

per les serralades;

el cel més blau que mai, 
m’invitava

a contemplar-lo des 
de ben al fons.



Els teuladins anaven
i, venien a sobre dels 
brancalls, 
on des d’ells, les fulles
ben esgrogueïdes, 
en feien saltirons

cap al terris.



Catifes de fullam...!



Cadenes de muntanyes 
entrellaçades,

fent la impressió d’onades 
blavenques.



Un sospir, una alenada 
de tranquil·litat.



Musica d’arpa sento 
a recer de la taula,

on ara mateix desdejuno, 
sense voler-ne

pensar en res.



Vull descarregar aquest 
embalum que gairebé em 
forada per dintre.


Li n’he demanat al cambrer 
una candela i, encara que 
n’era de dia, l’he encesa;
al moment, els baguenys que 
m’empaiten se n’han enfugits. 


Quin descans...!



Miro al Sol de front, 
volent-se escolar

pel mig dels arbres.

Quina calma...!


Ara mateix m’adormiria 
plàcidament.



Mare Natura: 
bressola’m i canta’m

una dolça melodia, arrenca’m

cadascuna de les fletxes 
enclavades al bell mig 
del meu cor.










Adela Payá i Prats






























            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada