Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 23 de maig del 2016

EL MEU JOIELL...

MY FAMILY




EL MEU JOIELL...


Vosaltres, fills de l’Univers
Jo, el vehicle pel qual haveu vingut.
Vosaltres, els meus quatre punts
cardinals;
les meves quatre estacions de l’any;
els quatre davantals de la Lluna;
els meus quatre elements:
Terra, aire, foc i aigua.

Les quatre rodes del meu cotxe;
les meves quatre veritats més nobles,
el meu cor, reblert de les vostres
quatre càmeres;
la meva baralla de cartes: cors, piques,
trèvols i, diamants;
els meus quatre evangelis, ....

La meva piràmide de base quadrangular.
Vosaltres, el meu rosari romboïdal....
Jo, la vostra mare a la Terra,
que no pas la vostra creadora....
Gràcies per aterrir-ne a la nostra llar...!




Adela Payá i Prats







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada