Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 3 de maig del 2016

SOMNIS MÀGICS...

CHRISTIAN SCHOLOE


                               

SOMNIS
MÀGICS...


M’hi vaig capbussar
entre escletxes de nuvolades,
i, de l’altra banda,
uns braços d’estels,
m’esperaven,
descloent-se a ritme
de txa txa txa;
mentre, de mica en mica,
anava apropant-m’hi
a més velocitat,
envoltada de més i més
llampurneigs,...
Al traspassar els devessalls
dels brumerols i, encreuellar
el llindar de les portalades,
el meu cos, ja no hi era
al seu lloc;
centelleigs bigarrats
guspirejaven
i, encara no m’avenia
a deslliurar-me’n d’eixe
pensament que a tothora
em recalcava :

“ què a la Terra ja no
li pertanyia..”

Ara n’era una espurneta
de llum, fent pampallugues
als firmaments...


Adela Payá i Prats



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada