Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 15 d’abril del 2017

16 D'ABRIL..!

CHRISTIAN SCHOLE
                   

                              

16 D’ABRIL...


Hi vaig néixer
un setze d’abril.
Dels eteris, a pleret,
davallava,
fixades les meves mans
al mànec d’un para-sol,
tot ell brodat amb papallones
de tots els colors;
Vam visitar un caramull
de mons que hi vam recórrer,
un rere l’altre,
durant molt de temps.
                         
LA MEVA MARE
            

            

De sobte les voliaines:      
van dir que ja n’hi havia prou,
i, al poble d’Alcoi em varen
acotxar al ventre d’una
preciosa dona, que abans
hi va perdre un fillet de tres
dies....

La mare n’era de ben
nerviosa i, jo a dintre d’ella
li vaig prometre que no em
moriria com ho va fer
el meu germà al seu tercer
dia, volia que ella fos molt feliç
i, què aquella tristor del
seu passat, es convertís
en un goig desmesurat..

Encara hi sóc viva, mare...!


N'he complit la meva promesa
malgrat tantes i, tantes bregues;
àdhuc me n’adono que t’estimo
tant, que avui volia felicitar-te’n
per aquell jorn on les dues
hi vam lluitar per aprendre
a desenganxar-nos d’aquell
entramat de cordons i d’enfilalls.


Feliç Aniversari, mare,...!





Adela Payá i Prats










                       

                       






                
                                               
                                           


           


                                        


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada