Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 4 d’abril del 2017

AL POBLE DE SETLA DE NUNYES....





                                


AL POBLE DE SETLA
DE NUNYES....

( 02/04/ 2017 )


Al poble de Setla de Nunyes,
un diumenge lluminós ens
aguaitava...

El taulell com sempre, 
n’era emplenat de llibres...!

Matí de camps d’oliveres
de roselles i, de margarides
silvestres, de records d’un
passat ben llunyà, com sí
ara mateix, n'estigués vivint
una altra vida...




De malenconies, pel que no
hi va ser i, pel que s’hi ha
instaurat sense tal vegada
esperar-ho...On una nina
de ben menudeta, se m’adorm
als braços, esquitxada
pels rajolins solars i, en
mirar-la em trasllada
a recer d’un home al qual
m’estimava i, que ja no hi és.

Matí d’exposició de llavoretes
i, de cossiols amb plantes
aromàtiques i, selvàtiques,
que ja sense voler-ho, 
m’hi sento arrossegada 
pels seus efluvis.

Per trencar l’encís, 
em detinc
al davant d’una parada
amb bijuteries i, 
un parotet, un mussol i, 
un arbre de la vida
enganxats a les seves 
cadenes,
s’hi venen amb mi :
regals a les meves filles
i, en acabar la jornada, 
ho celebrem al voltant 
d’una taula....Avui ha 
segut un jorn de ben màgic.





Adela Payá i Prats 





 

           


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada