Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 15 d’abril del 2018

EL QUÈ ÉS INCOMPRENSIBLE...






EL QUÈ ÉS INCOMPRENSIBLE...!




Sí us conto el que no puc
comprendre,
no és per a que hi feu
comparances
ni per a que em digueu
el que mai
no podríeu entendre.


Només cercava que
m’escoltéssiu,
però mai hagués imaginat,
aquesta frivolitat vostra,
de no voler-vos
posar al meu lloc.


És clar, fa la impressió
que us molesti,
i, actueu amb una mena
de disculpa.


Per si un cas, us trobareu
a la meva posició, no diríeu
el que haveu esmentat.


Als grans esdeveniments,
emplenats de sofriments i,
misèries, no recordo pas
haver-ne rebut cap trucada 
vostra ni cap paraula de consol.


En vaig trobar amb l’abandó més gran i, ara s’hi dediqueu a dir-me el que hi és fora de lloc....Mai no ho entendreu, mai...!


Si us fa mal que digui el que 
sento, ho lamento;
no hi sóc d’aquestes persones
que en fan disbarats de la 
mateixa vida.


Sí dic que no hi seré mai feliç
en clissar tant de sofriment 
a vora meva, és la veritat i, si us punxa ben a dintre, no és pas 
la meva  intenció produir-vos malbé.


Em fa gràcia que m’exigiu el que
vosaltres dues ( amigues des de l’adolescència ) no haveu sabut
oferir....Res no us demano, doncs si us plau, a banda de tot el que m’ha tocat viure, ni tan sols pretenc que abraceu el que us relato, demanava suport i, oïdes, no pas judicis i, acaraments.


Segueixo sentint-me ben soles,
no puc connectar amb vosaltres
dues...Us estimo, però em sento
molt millor amb mi mateixa.







Adela Payá i Prats
              😓



            
                                                                         



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada