Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 30 d’abril del 2018

COMIATS ATZURATS...







COMIATS ATZURATS...!



En un jorn plujós i humit
em vaig acomiadar de tu.
A penes no deies res,
tan encalmada semblaves.



Malgrat que a la nit anterior
t’hi vas passar tostemps
bramulant,  
sense preàmbuls;

et deia:
què et succeeix, bonica...?



La lluna amb només 
un trosset de fosc, et feia companyia i, tu a d’ella, 
volies arrosar-la
d’escumes nívies.



Em vaig endormiscar
bransolejada als teus braços
argentats i, molt al fons 

del meu cor, podia sentir-ne 
els teus laments.



En descloure els ulls,
a la matinada,
abans d’agafar el bus,
me n’he apressat
per a dir-te adéu



Si tu sabessis quan
t’estimo i,  el que tu
hi representes per mi.



T’he acaronat els teus 
tirabuixons emblavits 
amb llaçades albines,
i, de sobte, una onada

misteriosa me n’ha esculpit
una besada de gesmil.





Adela Payá i Prats
             👄





                



                            


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada