Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 13 d’abril del 2018

LA DIFAMADA...!




 Edvard Munch 
( 1863-1944 )
" Mujer mirando a través
 de la ventana "





       

                                   

LA DIFAMADA...!




Oi, què ja m’entens, tu,
que tot ho vas acceptar,
que pensaves que jo n’era
la perversa.


Però tristament,
te’l vas creure
a aquell personatge,
fet de pallussa
i, de serradures.


Només vas prendre
partit per ell,
sense voler escoltar
les meves paraules.


T’hagués pogut ajudar,
però les bèl.lües
ja saben com fer-s’ho,
per a que les
seves víctimes,
s’hi troben a soles i,
bastant indefenses.


Ell, què et diria que
jo n’era una
assetjadora,
quan en un sol jorn,
en va trucar
més de vint vegades,
perquè m’hi negava
a agafar-li el telèfon.


Ho sento criatura,
et vas confiar
a un diabló i, ja saps
que amb aquests
esguerros no s’hi pot
fer-ne tractes.


Oi, què ja em comprens,
tu, que tot d'ell
t'ho vas engolir
sense dir- ne ni mut,
que vacil·laves que jo n’era
la dolenta i, ..vés per on...?


Ara ja saps qui és
el brètol,
el truà,
el canalla,
el rufià...!


Ho lamento molt per tu...!


M’hagués agradat haver-te
fet un cop de mà...!




Adela Payá i Prats
           👭

        


       

                                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada