Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 7 d’agost del 2016

HO ASSOLIRÉ...!





 JUAN GRIS ( 1887-1927 )
 " Still Life with a Guitar "
( 1913 )


                                      


HO ASSOLIRÉ...!


N’és cert amic, m’he capficat
amb el que no hi és i,
amb el què mai no hi serà.
Com tu dius:
Tot ho he capitombat
a sobre del penja-robes.


El meu enteniment, ho sap,
els meus sentiments,
hi van una mica endarrerits.


Però arribarà
el dia en que ells, ajustaran
la balança i, talment quedarà
tota ben anivellada.


N’és cert, amic, ara, n’hi ha
un desfasament entre tot allò
que n’és tan evident i,
el que sento a dintre meu.


Però ho superaré, ja saps,
estic ben avesada als dols,
als clots,
a caure al fons dels pous i,
a sortir-ne d’ells, tota il·lesa.


Em llevaré aquestes hopalandes
fosques, tan feixugues i, aprendré
a desplegar-ne del darrere meu, les
meves ales ocultades,
plec rere plec,
hi arribarà el jorn, en el qual,
m’enfilaré pels cels i, els meus ulls
tot ho albiraran amb molta
claredat.


Aleshores, hi seré lliure,
eternament lliure i, no et quedi
cap dubte, què des dels eteris
en faré plovisquejar els regals més
bonics per tu.

Sempre hi seràs
aquell amic que hagués desitjat
tenir ben a prop meu.


Potser el sentiment de l’amistat
hi sigui el més pur de tots.
Amb les teves paraules en faré
un cop de porta més punyent
i, t’asseguro que ja mai més
l’obriré de nou...!



Gràcies benvolgut amic..!
( Franc Guinart )
                                                                



Adela Payá i Prats



                                       


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada