Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 23 d’agost del 2016

UN VOL...

GILBERTO AQUINO ( COSTA RICA )
 " Ocell Menja Cercles "



                              

UN VOL...


Excavo pous
a dintre del meu cos,
sóc tota feta de clots.

Esculpeixo
escletxes rodones,
quadrades, el·líptiques,
ovalades, triangulars...

Vaig donant-li forma
a totes les meves
fenedures, d’enreixats 
que mirin a la mar, 
on poder combregar-ne
amb les calitges;
entrelluco el vol dels aucells
i, em detinc al remoreig
de les seves ales bellugadisses
fent giravolts pels cels...

Tanmateix, no he assolit
forjar la clivella més
immensa, que li permeti
a la meva ànima
escapolir-se’n per un temps,
enyoradissa de les savieses..

Quan arribi el moment idoni
on fondre hi pugui,
la cavitat més monumental,
aleshores,
com els ocells, emprendré
el meu voleteig..

A recer de les aus plomisses
solcaré pèlags alats i, gaudiré
com mai no ho he fet,
de sentir-me’n ben lliure
en un món obcecat
per fer–ne lligams i nus
a les ànimes de tothom...




Adela Payá i Prats




       
     



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada