Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 28 de desembre del 2016

ESPERANT-TE AMB ÀNSIA...

UN CAMP DE NARCISOS



                                  

ESPERANT-TE
AMB ÀNSIA...


Un cansanci, 
un lapse de temps,
i, tu, de sobte, 
te’n surts de dintre
d’una butllofa de llum;
el paratge il·lumines
amb la teva presència 
tornassolada,
i, al davant dels arbres, 
entones càntics, en honor 
a la Mare Natura...

Una letargia incomprensible
què de cop i volta, 
es capgira per unes ganes 
immenses de voler-ne desvetllar
qualsevol angle de les nostres
existències...


Has engalanat la meva vida
de pampallugues, 
quan em pensava què ja n’era 
un camí envers la foscor...

Totes les voreres 
del meu viarany
has ornamentat amb flors 
de narcisos.

I, em duus amb tu,
al lloc de les lluernes,
on tot refulgeix de lluentor
i, n’he recobrat el meu somriure
en assabentar-me que existeixen
criatures tan formoses de cor
i, d’ànima com tu ho ets...

Estimat amic, gràcies per
arribar-hi a la meva vida...

Ara mateix, esperant-te,
llueixo amb un vestit daurat
com els teus cabells 
d'espigues de blat i,
a sobre del meu cap 
una diadema emblavida
resplendeix com els teus ulls....

Tan sols deliro per poder-te’n
cargolar d'abraçades ben grosses
i, fer-te’n clotets als teus pòmuls
amb besades de caramel,
al bell mig, del nostre carreró...







Adela Payá i Prats





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada