Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 30 de desembre del 2016

UNA CANDELA PER TU....

PER A TU: P. C. P




                                    

UNA CANDELA
PER TU....


Què n’has tret de bo
d’anar enganyant
a tothom...?

D’expressar un caramull
de sentiments falsos,
en tal de aprofitar-te
del teu proïsme...?

Què n’has tret de bo
d’anar lluint-te
a sobre dels entaulats
amb propòsits que només
tu n’ets sabedor...!

Què n’has tret de bo
de posar en primer lloc
el que no hi correspon
i, de maltractar a tots els
teus éssers volguts...?

El qui andareja per la vida
ofenent als altres i,
deixant terrenys banyats
d’enganyifes,
acaben les seves existències
no essent creguts ni estimats
per ningú...!

Sento tanta vergonya i,
tanta misericòrdia
per tu, què per l’any nou,
n’he encès una candela
de ben gran, immensa,
demanant a l’eteri
que t’il·lumini i, que et doni
saviesa....

Ara mateix, des d’on
estic i, acompanyada
de la Mare Natura,
tots i, cadascun de nosaltres
preguem per tu...!

Encara que em vas fer
patir molt, ara n’estic
ben acompanyada i,
em sento molt feliç...

El teu paper de malvat,
m’ha fet apreciar amb més
intensitat,
tot el que estic descobrint
i, a les criatures amb un
gran cor, emplenat
d’emotivitats,
les valoro més que mai
al davant d’un món,
on els perversos no se n’adonen
de tota la sofrença que s’hi
provoquin a d’ells mateixos...

Atreveix-te a ser-ne
un bon home i,
una bona persona...!

Almenys intenta-ho...!

Què n’has tret de bo
comportant-te'n com un
rufià...?






Adela Payá i Prats








   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada