Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 26 de desembre del 2016

UN ENCONTRE INESPERAT....


ALBENA VATCHEVA ( 1967 ) " AMOR "



                              

UN ENCONTRE
INESPERAT....


Qui ho havia de dir,
que coincidiríem
al mateix carreró
quan ho vam fer la
primera vegada, què
ens vam conèixer...

Tu, ara, un home gran
amb la mateixa mirada
que abans,
amb els teus ulls blaus
que tot ho traspuen:
dos llampecs resplendent
als cels...

Tants i, tants anys sense
saber-ne res l’un de l’altre
i, ens hem agafat de les mans
i, hem recordat un passat
que semblés brodat d’imatges
d’una altra vida...

Hem passejat per totes les
petites travessies del nostre
poble i, ens hem amagat
als mateixos llocs que ho
fèiem quan n’érem gairebé
uns nens....

Encara mantens els teus
cabells blonds i, plens de
rínxols i, rient com tu ho fas,
afegeixes que n’ets un Mag
que mai no envellirà i, 
que si em quedo amb tu, 
tampoc jo ho faré i, 
fem esclafir els riures 
a l’uníson...
Em dius que tu n’ets
el meu company dels estels.

Quina joia més immensa
haver-te trobat en aquests
moments, de la meva vida,
on la melangia plàcidament
s'hi ensenyorava
dels meus sentiments...

Les teves paraules
tan suaus i, tan boniques,
han acaronat la meva pell
i, dolçament em xiuxiueges
què el pitjor ja ha passat,
que per a trobar-nos de nou,
n’havíem de viure antany
les històries més terribles
amb els personatges més
malèfics...
Només amb el propòsit
de valorar tot el que en
aquests moments, ens envolta
de tendresa i, d’amorositat...

I, ens tornem agafar de les mans,
ens fem una abraçada de ben gran
a aquell lloc, on de ben petitons,
ens vam reconèixer com dues
ànimes que sempre s’hi estimarien...


Ens hem retrobat, de bell nou...!
Qui ho hauria de dir...!  






Adela Payá i Prats





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada