Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dijous, 23 de juny del 2016

NOCES D'OR...MARUIXA i RAFEL ( 18/06/2016 )







MARUIXA...


Quin goig, estimada cosina,
el teu somni fet realitat,
no saps com m’hagués agradat
que també hagués segut el meu...

Però l’atzar no ha volgut
que els nostres anhels 
fossin paral·lels.

He hagut de conèixer abans
que trobi, el meu amor de veritat,
molts succedanis de l’amor,
i, saps què, ....? estimada cosina:
n’estic tan esgotada de les imitacions,
que ja ni m’esforço per conèixer ningú.
He perdut les ànsies, el neguit i,
encara que tu m’hi diguis:
 “ Mai se sap “
he après a adonar-me’n que
he d’acceptar que potser,
el meu company, 
no hi visqui a la Terra...
I, ja no vull enredar-me’n
amb falses estimes,
què més bé em deixen 
l’ànima ben foradada....
Però avui, sóc molt feliç,
de veure’t amb aquest somriure 
tan ample i, amb aquests 
ulls tentinejant
de moltes pampallugues....

T’he clissat fixament al fons
de les teves conques, 
i me n’has fet sabedora
de la teva joia i, t’agraeixo 
des del fons del meu cor, 
aquest sentiment teu,
que amb tots nosaltres
has compartit tan delicadament...

Gràcies, estimada cosina,
per aquest jorn meravellós.....!

Siguis eternament feliç...!





Adela Payá i Prats


                                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada