Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 6 de maig del 2018

CAPSA DE PETONS...



 Boîte à bijou baiser de Klimt



                                
                         

CAPSA DE PETONS...!I



En surten petons
de la capsa de llautó,
venen ben de pressa
a estampar-se’n
per sobre de les
meves galtes.




Els assaboreixo
amb gust de caramels i,
em diuen que han viatjat
des de molt lluny;
els de menta, hi són els
que més m’agraden.



Em persegueixen al llarg 

del passadís,
jugo amb ells al ping-pong i,
en descurar-me una mica
ja s’han lacrat.


Els meus pòmuls en són tots
segellats de molts colors,
com si m’hagués pintat;
però als llavis s’arreceren
les besades verdes.



En surten petons de la
capsa de llautó,
i, el més mudat de tots amb
envoltori moradenc,
lentament, s’hi lleva el vestit.


S’arrauleix a prop meu i,
em mussita
amb veu esgarrifosa:
Menja’m...!
On vols ajaçar-me...?


Avui m’he sentit
misteriosament
acaronada i,
 força mimada,
tanta dolcesa 
m’ha curullat,
que hi sento encara
pampallugues
a l’estómac.


Al meu melic uns
llambrots
ben carnosos
s’han detingut,
no volen marxar-hi i,
les cosquerelles 
què em sadollen
en fan esclafir
el riure de seguit.









Adela Payá i Prats
            👄
 



                               
                         


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada