Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dijous, 24 de maig del 2018

M’ALLUNYARÉ...



DEL BLOG: FADES D'AMOR


                                

M’ALLUNYARÉ...!



M’allunyaré pausadament
dels qui fan rebuigs de tot.


Dels qui només volen amics
parcel·lats, distribuïts per
seccions, del mateix menester,
com s’hi classifiquen els llibres:
volums d’història, de literatura,
de geografia, de filosofia, etcètera.


M’allunyaré, delicadament,
d’aquells que menteixen,
què per tal de treure’n
satisfacció de les pellofes,
empren mots amorosits,
estafant ànimes una i, altra vegada.


Dels qui posen tanques
al llindar dels viarons,
perquè potser no cobreixis
les seves expectatives
de formosor, o perquè no 

hi volen profunditzar en les essències vitals.


M’allunyaré, dels qui escurcen drets i, llibertats i, tot ho  

copsen sense respectar-ne 
a ningú..
A més a més, en cas de perill
li xiularé al meu unicorn motejat

i, a ningú complauré.



M’allunyaré de tot el qui atempti
contra la pròpia existència i, tan
sols pensin en excel·lir-se’n
d’ells mateixos en detriment
del seu proïsme.


Em transformaré en núvol, 

en aigua de rierol,
en boira, en oceà, en arbre, 
en ventijol i, com acompanyant
de Gaia, l’ajudaré en els seus quefers amorosits.





Adela Payá i Prats
               🏡

      


                                


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada