Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 3 de març del 2018

CANTS AMB SOLFEJADES DE SOL...!


JACQUELINE KLEIN TEXIER
 " TOCANT EL SOL "



                                   

CANTS AMB SOLFEJADES
DE SOL...!





Amics ocells,
avui hem cantat
per primera vegada.

El Sol lluïa...! Quina joia,
Quin goig...!


La meva pell l’he poguda
escalfar sota els raigs
embadalits i, ens hem
entretingut amb l’esbarjo
de les lluminàries.


Passets de vals, he dansat,
mentre guspirejava
per tantes claredats.


M’engolia caramells
assolellats
de mica en mica
i, en adonar-me
en feia gambirols
sense parar.



Els aucells
entonaven piuladisses
al só de les
meves piruetes.


Els germans del Sol,
m’han batejat amb
un nou nom,
em xiuxiuegen que
ja me’l diran,
quan hi arribi
el seu moment.


I, ballem, ballem,
en fem giravolts
fins a engalzar-nos
amb els braços
lluents del nostre estel.


Entrem a les estances
de la llum, als paradisos
i, als vergers,
on s’hi respira
essències de sàndal i,
d’alfàbrega.


Ens hem convertit en
flamarades de carmesí i,
a tothom embellim
amb els nostres collarets
d’escarlates.


Do, Re, Mi, Fa, Sol
....SoL, SoL





Adela Payá i Prats
               🥁



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada