Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 5 de març del 2018

PASSES D’ALBÍ...




Descubierta una nueva flor
en Güéjar Sierra Nevada.
La especie de flor
“Succisa pratensis”
o mordisco del diablo
tiene pétalos violeta o azul
y una altura  de hasta un
metro de altura.



                            

PASSES D’ALBÍ...!


Volves blanques 
d’estimes davallen 
des dels cels;
flocalls de besades
s’arrauleixen
a sobre del meu cos

i, unes mans que 
semblen de cartolines
m’acaronen de dalt a baix.



Tots dos empolsimats 

de nevi, rodolem pel terris, 
i uns rebrolls de flors 
ens fan detenir-nos
només pel gust de lloar-les.



Els nostres ulls reflectits 

de pètals blanquinosos, 
ens duen a restar
hipnotitzats de tanta 

formosor contemplada.


Vull un petó de merenga, 

dolç, ensucrat i, recobert 
de melassa;
voletejar amb ales florades
i, que vos, des dels eteris 

em duguis a fer-ne un 
tomb per les nuvolades.


M’adelito per ser-ne 

una flor nevisquejada i, 
què vos  amb els 
teus llambrots de 
turqueses, m’acarones 
les galtes d’esfèrules
celestials.


Ajaçada a sobre de 

màrfegues cendrejades, 
amb braços oberts,
només delejo per poder 

tornar-te a flairar d’essències angelicals.






Adela Payá i Prats
              🌷



          


                            


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada