Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 21 de març del 2017

A LA CONSULTA DEL METGE...





A LA CONSULTA
DEL METGE...!



Avui, a la consulta 
del metge,
n’hi havia ....un nen preciós,
amb cabells negres i, 

ulls castanys.

Només en té divuit anys,
i, s’hi passeja per tot arreu
amb la seva cadira de rodes,
em comenta que n’és del 

Marroc, però que ara hi
viu a Alcoi,
i, em diu amb mirada 

tendrívola què no en sap 
què és això de caminar,
que ja va néixer amb 

aquesta malaltia invalidant..


Oh, nen preciós, 

m’has trencat el cor...!


Saps, t’hagués volgut deixar
les meves cames 

per una estona,
per a que almenys

haguessis fet
realitat el teu desig..


Ets valent, nen, molt, 

tot t’ho fasna soles i, 
en cap moment,
no n'has volgut què cap 

de nosaltres t’ajudéssim;
et prometo què si em

donen el do de la sanació, 
aniré a per tu,
i, em sentiré feliç en veure’t
fer una passa rere l’altra.


Tu, amb aquesta vitalitat 

tan gran,
què a tothom els has arrencat
somriures i, que t’hem atabalat
amb moltes preguntes.


I, he marxat de la consulta
del metge i, ni tan sols t’he
demanat pel teu nom..


Però sí he de dir-te que t’has
quedat gravat a dintre
del meu cor...!


Déu n’hi do...!
Quina força, nen...!

                     




Adela Payá i Prats


           


                         


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada