Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 11 de març del 2017

COM UN ARBRISSÓ...

AMETLLER
                                      

                                               



                                 
COM UN
ARBRISSÓ...


Amb peus nus,
trepitjo catifes
de flors silvestres;
cosquerelles
sento a les plantes
dels peus...

Arrelada a la bruna
terra, em veig
metamorfosejada
en un ametller jaspiat
pels pètals
blancs i sonrosats...

Res a fer, quietud,
una pau com mai
no l’havia sentida..

Els insectes,
a sobre meu,
fan recorreguts
que no acaben,
i, el meu tronc
d’escorces
de carabrú,
dóna abric a
qualsevol....

A les matinades,
el Sol em clenxina
el meu fullam;
escalfa el meu cos
engelabrit, entelat
per les gebrades
matutines,
enllumena
el meu esperit.

A les nits,
un caramull d’estels
em parlen
d’uns altres mons;
mentre, la lluna,
em fa companyia,
esperem l’arribada
d’Eos, tota maquillada
de colorets
envermellits..

Sóc tan feliç,
que vull seguir
somniant
que com un arbrell
hi vaig ser creada...






Adela Payá i Prats           




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada