Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 20 de març del 2017

QUI SOM NOSALTRES...?




               JOHN WILLIAMS                                  WATERHOUSE 
                 ( 1849-1917 )
            “ The Crystal Ball “






QUI SOM NOSALTRES...?


La sortillera em parla 
a través de la seva bola 
de cristall.
Em diu que la vida 
n’és un joc
acceptat per tots.


Li responc que no em 
puc creure que tothom 
n'hagi escollit
viure a recer del sofriment.


Em comenta que som 
esperits creats des de 
sempre i, per suposat
plens de grandesa i, 
de perfeccions.


Aleshores, no n’hi ha 
que evolucionar,
ja en som d'evolucionats.


És qüestió d’anar recordant
qui som tots nosaltres.


Vam pactar amb les Energies
Primigènies de totes les coses,
venir ací a experimentar 
amb la matèria.


Dubto una mica de les seves
afirmacions, n’estic convençuda
que jo mai no hagués pres partit
per les dolences...


Realment no li trobo el sentit
a tot el que aferma
amb tanta seguretat...


Hauré d’indagar més al fons
de totes les creacions
dels éssers vius,
com també de totes les
manipulacions genètiques
a les quals els éssers
humans, hem estat sotmesos,
des de fa milers d’anys.








Adela Payá i Prats




                                

       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada