Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 12 de setembre del 2016

AL DOCTOR BANYÓN... (2)






AL DOCTOR BANYÓN...!
 

(2)


Feia temps, molt de temps
que no em sentia acollida
de tendreses tan dolces.


Unes paraules singulars,
uns fets abissals i, unes mans
afables, a sobre dels meus
muscles, invitant-me
a cessar els meus plors.


Adonar-te’n què encara
existeixen éssers compassius,
a la meva ànima, l’ha omplerta
de molta felicitat.


Regals tan peculiars no tothom
en sap d’oferir.


Ajaguda al llit dels malalts,
el meu ull encegat, entre ales
d’àngel aixoplugat,
s’ha sotmès a l’acció més pura
i sublim.


Recuperar la visió, serà el meu
afany més entossudit, entre
els quefers més entendridors,
que feia molt de temps, que no
hi contemplava.




Gràcies Doctor Banyon...!





Adela Payá i Prats



                                      


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada