Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 30 d’agost del 2017

EL JOC DE LES ESTÀTUES...


                              👅




PALAU DE CHARLOTTEMBURG
( BERLIN )




EL JOC DE LES
ESTÀTUES...!




Penjo els meus petons
a les teves galtes de
fulles de pàmpols...!


Talonejo amb molta joia 

a sobre de les llambordes plovisquejades,
i, amb esguits de aigua i 

de fang a tot tu, t’enllordo.


Les teves galtones les maquillo
amb el fullam humitejat.


Sembles una figura de terra,
un guerrer samurai de terracota;
en quedar tot paralitzat
em despenjo a sobre teu,
i, et faig un munt de besades.


Ja saps que no s’hi val riure,
ni tan sols has de bellugar-te,
sinó perdràs al joc de les estàtues.


Ben palplantat i, estàtic
romans, tot colrat de llot.



Els meus abraços t’han fet moure, en adonar-nos tots dos plegats i, ben ensolcats, iniciem el ball de cantar al dessota de la pluja.


Com has perdut, n'hauràs de pagar penyora i, has d’acomplir el que jo determini.


Fa una mica de fred, així que no
et demanaré què et llevis cap
peça de vestir.


Només vull què em dediquis
un jorn sencer per mi....Des del
matí fins la nit, amb el seguiment d’aquest joc,  
sense el seu final.








Adela Payá i Prats
             😂







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada