Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 14 de novembre del 2016

DESCONNEXIÓ...

JACEK YERKA ( 1952 ) Pintant Els Somnis


                       
                                       

"Aléjame de la sabiduría que no llora,
la filosofía que no ríe y la grandeza
que no se inclina ante los niños.”
Khalil Gibran -
( 1883 - 1931 ) poeta, 
pintor, novelista y ensayista libanés






DESCONNEXIÓ...


Tot ha quedat en silenci,
res no s’hi sent,
ni la xiuladissa dels ocells,
ni la remor de les ventúries,
ni tan sols, el brogit
de les onades llaurant
terrossos emblavits;
semblés com sí algú
n’hagués baixat el volum
o l’hagués extingit a pler
i, encara que tot continua
el seu rumb, res no s’hi sent...

Hi sóc viva, em toco i puc
notar la meva pell;
doncs parlo i, escolto les meves
paraules;
aleshores, com és que no puc
percebre l’avalot de la pròpia
vida...?
Dialogo amb els altres i, no
em responen, com sinó em veiessin,
he de ser invisible per a d’ells...?


Potser me n’he desconnectat
d’alguna freqüència que no
controlo conscientment..
Quina cosa inversemblant està
succeint-me...?

Morta no n’estic, sobrevisc
a les acaballes entre dos dimensions;
romanc en aquell punt misteriós,
on no connecto amb res;
a l’acabament d’un estat
i, al llindar d’un altre,
on la solitud no s’hi pot descriure
de tan immensa què n’és...!

Com podria anomenar a açò
que estic transcendint...?
Ningú respon..!

Ascensió...?
Retrocés...?




Adela Payá i Prats




  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada