Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 23 de gener del 2017

ABOCADA A LA NIT...

IMATGE: www.google.com



                                       

ABOCADA
A LA NIT...


Un rastre de llums
al cel enllumenen,
unes més allunyades
que unes altres;
les més properes,
semblin ser-ne
les més grans...
Me les miro, i et miro,
i, mentre tu rius,
dos estrelles, hi fan
pampallugues
al mateix temps...
Estàs i no estàs...!
A recer meu, m’abraces,
a l’èter, tentineges...
I, de sobte, un estel
fugaç, a gran velocitat
traspassa les airines;
en demano un desig
i, tanco els meus ulls,
en obrir-los, tu,
ets a frec del meu cos.
En fer-te una abraçada
de ben grossa,
ja has desaparegut,
te n'has difuminat,
i, al firmament,
tot tu, eixamplat com
una esfera blavinosa,
inicies la dansa dels
cossos celestes...
Rodoles amb ullades
multicolors, i tota
la nit et ressegueixo,
fins que un Sol amb
colorets enrojolats,
em fa sabedora, que
l’aurora n’ha endinsat
a les seves capses matinals,
a tots i, cadascun dels
astres de la nit...






Adela Payá i Prats



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada