Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 15 de gener del 2017

D’ALES OPOSADES...




                                        

                        
D’ALES
OPOSADES...


No voldràs instaurar
normes a la meva vida…?

La meva ànima ja en té
les seves inscrites
al seu cos de neules,
encara que no coincideixin
amb les teves...

No t’amoïnis si segueixo
les meves i, no pas les teves..

Tu, n’has de continuar amb
les teves lleis, tanmateix, a mi
no em ressonin gens ni mica
i a tu, tampoc et diguin cap
cosa, les meves...

La meva amistat sempre la
tindràs, malgrat que els dos
ja em som sabedors
què en tenim un munt
de discrepàncies....

Ni un ni l’altre som millors,
tan sols, hi som distints...!

Per por a perdre’m no n’has
de renunciar als dictats
de la teva ànima,
ho comprenc...!
ho comprenem...!

Podem andarejar junts pels
camins, respectant-nos
les nostres polaritats...

A dos flames bessones
no sempre els uneix
els mateixos codis de vida...!

Si volem resseguir la mateixa
tresquera, agafats de les nostres
mans, tant tu com jo,
n’haurem d’ensenyar-nos
a venerar les nostres
dissemblances....

I, si no ho fem n’haurem
de prendre  les nostres regnes
per senderols força oposats.

Encara així, n’hem après que dos
criatures poden estimar-se
de tot cor, essent els pols contraris
d’un imant....Una lliçó plena
de molts encanteris...!

També ens n’hem instruït 
dels nostres vols...Un, fa batre 
les seves ales, a les nits,
i, l’altre, ho fa de matinada...!






Adela Payá i Prats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada