Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 5 de maig del 2017

FOC D’ENCENALLS...



  NAVARRO LLORENS
 ( 1867-1923 )
" Amenaça de Naufragi "



                                

FOC D’ENCENALLS...!


Nàufraga de les teves
covardies,
amb timó estavellat i,
veles arrapissades,
m’hi estic al bell mig
de la mar, cercant els
teus braços
de fusta corcada.


Esclafits de bombolles
des dels meus llavis
em capbussen al
fons de l’oceà,
tempteigs de mort
m’anuncien els ofegaments,
i, ell, com dofí alliberador
amb la seva coratgia
me n’ha fet renéixer
de nou a la vida..


El meu tresor, de sobte,
n’ha fet llucar des de

la seva pell esllavissada,
forces que ignorava
arraulides, a dintre d’ell i,
com regal magistral,
tos dos plegats,
n’hem evidenciat
tot allò que hi emmudíem.


Ara, arran de mar, solquem
els nostres somnis marcits,
que de mica en mica,
ja hi comencen a florir
amb rebrolls d’onades
dolces.


Aferrissada a les teves
gallardies,
avui, em preparo per
agafar-li el fil a les nostres
estimes engalzades,
allà dalt, als firmaments,
on els nostres enfilalls
porpres, s'hi encaboten

de nou,  a voler-se’n 
entreteixir.








Adela Payá i Prats
             💜





                              



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada