Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 10 de juny del 2017

AVUI, ENS HEM VIST...

DOS XUPS





                                     
AVUI,
ENS HEM VIST…

( 09/06/2017 ) 

Per a R.D

Plouen notes musicals
des del centre del teu cor,
mentre les teves grenyes
blondes, s’hi balancegen
amb rínxols daurats.

Els teus ulls glaucs,
em recorden aquell temps
impetuós, què junts hi vam
recórrer, quan tanmateix
jo et parlava d’amor
i, tu, només hi feies
referències al sexe...

Però s’hi vam deixar
anar-hi, perquè no hi vam
saber com poder acoblar
les nostres dues vides..

Avui, ens hem somrigut
hem parlat una mica,
ens hem fet dos petons
i, també ens hem adonat que
malgrat cadascuna de les
nostres actuacions, les
nostres dues ànimes,
s'hi senten força ancorades
i, dolçament agermanades.

S’estimem amb una mena
de barreja entre somnis
i, fantasies,
amb llaçades de llunyanies
i, amb un reconeixement
mutu d’esperits en llibertat.

N’és ben cert, que mai no hi
serem un a recer de l’altre.
Vam esbrinar massa prompte
els teus trucs i retrucs,
i, aleshores, sense voler-ho,
m’hi vaig desencisar i, al
meu lloc secret, hi vaig aterrar. 





Adela Payá i Prats












        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada