Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 14 de gener del 2018

EL MEU ESTIMAT...

IMATGE: WWW.GOOGLE.COM   



                                  

EL MEU ESTIMAT...


El meu estimant hi viu
a dintre d’una ampolla
de cristall.
Entre vidres enllorats
ell, contempla el món
entelat,
i, en voler-lo treure’l
de dintre del flascó,
s’hi ofega en respirar
l’aire pur.
El miro als seus ulls
d’estany i, sento fiblades
a dintre meu.
Li agrada la seva garjola
i, sembli ser que accepta
aquesta presó seva com
el palau més embellit
de tota la creació.
El meu estimat, hi té por.
Por de ser-ne lliure, por
d’estimar, por per estendre
les seves ales replegades,
por del Sol i, dels arbres,
por per expressar-ne els
seus sentiments i, em diu
que a la seva edat ja no
li’n resta el temps per a
fer avinent el que tostemps
s’hi ha negat.
El meu estimat em diu
que només aguaita la mort
per aprendre el significat
de la llibertat...





Adela Payá i Prats
  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada