Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 6 de gener del 2018

UN SOSPIR FREDOLEC...





                           

UN SOSPIR FREDOLEC...



Les butxaques de l’abric
continuen ben foradades,
des d’aquell dia que en feia
tant de fred i, que junts
hi vam arreplegar les nostres
mans en aquella cova
tan càlida, a la qual sense
voler-ho, la vam cisellar
de molts clots.

Les nostres ditades tremoloses
excavaven forats per on
s’escolava un aire ben glaçat.

Els traus segueixen tal quals,
no m’he atrevit a sargir-los,
em recorda un temps de joia
i, de goig,..

Ara jugo amb els dits a dintre
dels descosits,
em fa saber que no n’he segut
capaç de tornar
a comprometre’m
amb ningú.
Potser, abans, hi vaig ser més
sàvia, o ara hi faig involucions
a poc a poc, fins a regressar-hi
a la meva closca.




Adela Payá i Prats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada