Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 4 de desembre del 2017

NO HI SÓC AÇÒ QUE DESCRIUS....!




ART RUPESTR
 " LA SARGA " ( ALCOI )



                                    

NO HI SÓC AÇÒ QUE
DESCRIUS....!




Ho lamento, no em sento ocellam d’alatrencat, agonitzant al seu
nierol a la Sarga.


Potser, tu, sí...!


Les meves ales hi són de molts colors i, com au Fènix n’he renascut de les cendres,
de les meves tristeses,
dels embalums
i, de totes les enganyifes.


Voletejo sense descans,
i, viatjo pels cels, des del matí,
fins a caure el vespre.


Al Barranc del Cinc, a sobre
dels seus penyals, m’hi estic
i, parlo amb l’astre Solar,
des que surt fins que s’hi amaga.


I, sí, n’és cert, n’hem sotjat un
ocell amb les seves ales trencades;
del seu niu no s’hi bellugava
i, mentre dormia, li n’he dut
menjar per tal d’evitar-li
la seva mort.


Benauradament, hi sóc lliure,
i, em fa molta pena que alguns s’hi sentin emmurallats, o que hi hagin de fer-ne sonar cassoles
per baladrejar reclams de llibertat.


Quan puguis batre el vol,
farem un tomb per les meves
serralades.


Et mostraré les pintures rupestres.a prop del meu poble i, en respirar
l’aire fredolic de les muntanyes, potser, contemplaràs la vida
sense garjoles sarmentoses.






Adela Payá i Prats
              🍂




                                    



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada