Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 3 de desembre del 2017

EL DINOSAURE N’ERA AMB MI...





                                

                              
EL DINOSAURE
N’ERA AMB MI...


Quan vaig descloure els ulls
el dinosaure n’era a prop
meu.

I, m’hi vaig esgarrifar en sotjar
al meu ninotet tot ploricó.

Enamorat com n’era d’una
estela enrogida al cel,
en arribar allà dalt, el seu
amoret en tenia un munt
de pretendents i, amb un
cop de peu, el va llançar
novament a la Terra.

Se m’abraça desconsoladament
i, m’esmenta que l’amor
de vegades hi pot ser força cruel.

Plora que plora, i n’ha decidit
posar-se’n unes ulleres de ben
fosques a les nits, amb el propòsit
de no clissar cap ni un estel.

Excava la terra i en trobar-ne
or, com orfebre capficat,
em dissenya un anell.
Al meu dit anular me’l
cenyeix i tot agenollat em
declara el seu amor.

Hi vols ser la meva promesa...?
Què et casaràs amb mi...?




Adela Payá i Prats

         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada