Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 19 d’abril del 2016

XARRADES AMB UN DONYET...

UN DONYET MÚSIC


                                   

XARRADES
AMB UN DONYET...


Heures cargolant-s’hi
despengen fulles d’estels
a sobre del teu rostre...

Rínxols amb metxes de
maragdes, encobreixen
eixe, el teu somriure
de cireres....

I, em dones la mà,
em dius que tot anirà bé,
tu, donyet dels arbres,
guaridor de vida,
que vius protegint
als vegetals....

Parles de la vida i,
de l’amor,....i, et rius, sempre
rius, .....Els teus braços petitons
circumden troncs d’arbres
i, les teves mans de nen,
allargassen arrels
al dessota del terreny...

Em parles de totes les fades,
i fas esment de la fadeta <Jumea>
que té cura de qualsevol
relluc a la panxeta de la Mare
Terra, .....I em dius tot seguit,
que ben aviat, una nena dels estels
vindrà a fer cau, a recer, de la
nostra família....

També m’has promès
tenir-ne cura
d’un amic que ara
n’està ben malaltís,
no obstant això,
em comentes que segueixes
amoïnat amb ell,
per la tala
que aquest home, en va fer
al seu bosc de roures....

Em mires molt a prop,
m’acarones les meves galtes,
i, em respons que sí,
que ho faràs per mi...

I, com un parpelleig,
marxes de sobte,
sense abans,
fer-me’n una besada immensa
que fa titil·lar a tot el fullam...

Gràcies estimat
ésser de la Natura...!



Adela Payá i Prats     
  




          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada