Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 7 de febrer del 2016

AL MEU FILL...

Hi ha dues maneres de veure la vida:
    una és creure que no existeixen els miracles,
l’altra és creure que tot és un miracle.-
                Albert Einstein               

                                

                                  

AL MEU FILL....

El meu nen, volador,
sempre amb desitjos
d'arribar fins al cel.


La seva energia
et fa trontollar
al davant seu,
i de cop i volta,
com ell, vols enlairar-te
i, fer-ne un tomb pels estels.


Deien que n'era un noiet
hiperactiu, però el que
ignoraven, era què el seu cor
és reblert de tendreses
i de moltes moixaines.


No comprenia quan era
menudet, quantes calamitats
n'hi hauria de viure i, encara així,
mai a ningú el seu somriure
i el seu ajut, els hi va negar.


Al meu estimat fillet,
avui, vull dir-li
que em sento molt orgullosa
d'haver-ne tingut l'oportunitat
de ser la seva mare...



Adela Payá i Prats

                                  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada