Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 15 de febrer del 2016

VULL ESCRIDASSAR BEN FORT...


Roberto Mognier ( México ) " Gritos "


                             

VULL ESCRIDASSAR
BEN FORT...                                


M’he perdut amb ulls ben oberts,
i, peus despullats, surant 
grums de terra, a dintre meu,
no hi trobo el meu camí, encara no sé
sí n’és de vida o de mort.
Las llàgrimes a tothora venen
a humitejar les meves galtes,
les cuirasses, fa temps caigueren
i, els elms, s’hi esbocinaren en petites
peces de trencaclosques...

Andarejo, a cor nu, pels senderols,
omplint-me de les ferides de tots;
n’hi ha massa dolor en aquest planeta...!

Quin fàstic i, quina angúnia, fa això
de seguir vivint a les ordres
dels nefasts i, em pregunto per què
n’estic ací amb ells, si jo no vull ser-hi
amb ells, ......
Què hi faig encara en aquest lloc...?

Ningú no em respon, ja veus quin món
de sords i de muts, .....tots ben callats...!

Què trist, una vida plena d’ignoràncies,
de preguntes sense respostes,
d’incomunicació amb els estels,
de somnis que en esparpillar-te
ja els has oblidat i, que potser
et duguin respostes d’altres Universos.
               
         




Arribar a vella
amb més obscurantisme
et pot empentar a desitjar
estavellar-te, entre ales de paperassa,
contra els espadats,

adormint-te per sobre de les onades
escumejades;
i, aquestes enveges dels altres,
sargides al teu cos
des del dia de la teva naixença,
sense entendre els seus orígens ni les
seves finalitats, .....On van al darrere teu...?
També voldran estimbar-se com tu
i, esmicolar-se en brins de polsim...

Aquests vampirs, que tot ho arrabassen,
d’on han sortit...?....devorant qualsevulla
essència vital, fent amagatalls del seus
mateixos cossos, al davant de la llum,
llaurats de camuflatges i, d’omissions,
confonent a tothom
de les seves intencions,
capgirant-ho tot de l’inrevés
i, mentrestant, una munió d’innocents,
pagant les conseqüències
del que no han fet.....I així dia rere dia.....!

Podeu ser feliços veient tantes atrocitats...?
Jo ja no ho puc ser....!

La meva ànima em crema, s’hi rebel·la,
estem desfent la nostra MareTerra
i, fingim que no és veritat, vivint com a
zombis a dintre de les nostres gàrgoles
amb una mansuetud ben ensinistrada..

Vull escridassar ben fort
i, ensordir a tothom...!
                         
PIERRE BONNARD
      


Adela Payá i Prats 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada