Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 29 de març del 2016

UN DOLÇ INSTANT…

Théophile Alexander Steinlen ( 1859-1923 )
 " El Petó " ( 1895 )



                             

UN DOLÇ INSTANT…


El teu bes fugisser, ara s’hi apropa
enredant-s’hi al meu coll,
fins a baixar al meu escot desabrigat
i, una onada de brisa suau, m’empelta
a continuar arrelada a la molsa
dels teus llavis carnosos…
Sospirs d’anhel, fan colpejar el meu
cor, que arrecerat als teus palmells,
batega amb més sonoritat…
Les teves mans d’orfebre,
donen forma, als meus turons,
llaurats de polpa endolcida,
pinzellats els seus cimalls
de cromacitats força afuades,
orejats pels plugims de la teva
saba acaronadora….
Uns dits juganers a les meves
esplugues obrin comportes,
esllavissant-se al fons d’elles,
on fan sonar esquellerincs,
embalsamant els passadissos
de beuratges i d’elixirs
on acuradament,
rascla fulles i, desponcella corol·les
florides, fent-me fruitar
dels teus regalims,
fins a resplendir-ne de robí vermellós,
que als meus musells li posen
noves cançons d’alenades esbufegades,
a ritme de jazz....





Adela Payá i Prats
                





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada